دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران, دندان پزشکی تهران, بزگترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بیمارستان دندان پزشکی نوین جدید
دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران, دندان پزشکی تهران, بزگترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بیمارستان دندان پزشکی نوین جدید

کاشت دندان با تکنیک جدید

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی سرعت انجام کار افزایش می یابد ، همچنین این سرعت وارد دنیای پزشکی و دندانپزشکی شده است، مصداق این موضوع کاشت ایمپلنت یک روزه جهت رفع بی دندانی در مدت کوتاه می باشد.

قرار گیری ایمپلنت در دهان یک پروسه طولانی را شامل می شود، اما امروزه دچار تغییرات اساسی شده است، اخیرا امکان قرارگیری ایمپلنت در چند ساعت نیز وجود دارد، بنابراین احتیاجی نیست که شخص ماه ها برای دریافت ایمپلنت زمان صرف کند.

 

 


فوائد ایمپلنت یک روزه:


ایمپلنت یک روزه به شخص کمک می کند تا سریع تر به زندگی طبیعی بازگردد همچنین می تواند با سرعت بیشتری دندان از دست رفته را باز گرداند، شخصی که برای برگرداندن دندان از روش کاشت ایمپلنت سنتی استفاده می کند مدت ها زمان می برد تا به حالت طبیعی زمانی که دارای دندان بود برسد، اما شخصی که از روش جدید کاشت دندان یک روزه استفاده کند می تواند در چند ساعت صاحب دندان شده و مشکلات بی دندانی وی برطرف شود.


کاشت ایمپلنت یک روزه دارای فایده های بسیاری می باشد اما تنها ضرری که دارد ممکن است دچار شکست شود، در روش کاشت ایمپلنت به روش سنتی بعد از قرار دادن ایمپلنت در داخل فک،مدتی حدود ۳ الی ۴ ماه زمان صرف می کرد تا ایمپلنت به استخوان فک جوش بخورد اما در روش جدید ایمپلنت این پروسه انجام نمی شود، زیرا استخوان فک شکل مناسب برای قرار گیری فیکسچر ( پایه ایمپلنت) را ندارد و در نتیجه ممکن است دچار شکست شود.


در این روش کاشت ایمپلنت زمان جراحی ۱ الی ۲/۵ ساعت در هر فک خواهد بود و افراد متقاضی کاشت دندان به دلیل سرعت انجام آن و کاهش زیاد پروسه ی درمانی در صورت داشتن شرایط استخوانی کافی این روش را بر می گزینند.


طی تحقیقات انجام شده حدود ۹۸ درصد جراحی ایمپلنت دندان با موفقیت همراه است.


این ویدئو رضایت بیمار متقاضی ایمپلنت فوری که در کلینیک مدرن انجام شده را نشان می دهد و همچنین می توانید بخشی از این جراحی را نیز مشاهده نمایید. مشاوره و ویزیت اولیه در کلینیک دندانپزشکی مدرن رایگان است.