دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران, دندان پزشکی تهران, بزگترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بیمارستان دندان پزشکی نوین جدید
دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران, دندان پزشکی تهران, بزگترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بیمارستان دندان پزشکی نوین جدید

سمپوزیوم ایمپلنت، زیبایی، بازسازی در باکو

سمپوزیوم ایمپلنت، زیبایی، بازسازی در باکو برگزار خواهد شد، این سمپوزیوم به میزبانی کلینیک دندانپزشکی مدرن در کشور آذربایجان قابل انجام است، هدف از برگزاری این سمپوزیوم ایجاد درآمد دلاری برای دندانپزشکان می باشد.

 

ادامه مطلب ...

تاثیرات داروهای افسردگی بر موفقیت ایمپلنت

عدم وجود دندان دردهان باعث مشکلات جویدن و همچنین تکلم می شود، همچنین بی دندانی کامل باعث به وجود آمدن مشکلات گوارشی نیز می شود، به همین دلیل کاشت دندان عاملی است که می تواند از بروز این مشکلات جلوگیری کند، اما مشکلاتی نیز ممکن است در حین یا بعد از جراحی ایمپلنت به وجود بیاید.

در طی ۳۰ سال اخیر از ایمپلنت های دندان برای بیماران دارای بی دندانی اندک و کامل استفاده می شود، استفاه از ایمپلنت های دندان جهت کسب موفقیت در کاشت دندان بسیار حیاتی است، طبق گفته ی پزشکان بازسازی استخوان به معنی ارتباط میکروسکوپیک مستقیم بین استخوان زنده و یک ایمپلنت می باشد.

 

ادامه مطلب ...

شکست درمان ایمپلنت به چه عواملی بستگی دارد

پس از کاشت ایمپلنت به دلیل سهل انگاری و عدم رعایت بهداشت و عوامل خارجی دیگر ممکن است ایمپلنت کاشته شده تحت تاثیر قرار بگیرد به همین دلیل باید عوامل شکست ایمپلنت را بشناسیم.

یک دندانپزشک ترمیمی یا جراح دهان، پروتز را برروی ایمپلنت جایگزین می کند. جراحی ایمپلنت ندان دارای موفقیت های بالایی می باشد اما بعضی افراد شکست ایمپلنت را تجربه می کنند، تخمین زده می شود که حدود ۵ تا ۱۰ درصد ایمپلنت های کاشته شده، در مدت زمانی پس از یک ماه یا چند سال بعد شکست می خورند.

اگر شما دارای ایمپلنت در دهان خود هستید یا این که تصمیم به جراحی ایمپلنت دارید، این مبحث اطلاعات زیادی به شما خواهد داد:

 

ادامه مطلب ...

دلایل از دست دادن دندان ها چیست

هر صورتی با لبخند زیبا است و هر شخصی می تواند با داشتن دندان های سفید این زیبایی را به نمایش بگذارد.از دست دادن دندان ها معضلی است که می تواند با از دست دادن لبخند زیبا بخصوص در دندان های  جلویی منجر به از بین رفتن زیبایی ظاهر شود.

از دست دادن یک یا چند دندان برای شخص هم باعث شرمندگی است و هم دردناک است.

 

ادامه مطلب ...

ایمپلنت دندان با پوشش نانو در دندانپزشکی

فناوری نانو فناوری جدید است که ، وارد علوم مختلف شده است. از جمله این علوم علم دندانپزشکی می باشد، استفاده از نانو ذرات در جراحی ایمپلنت بسیار کاربرد دارد، زیرا با استفاده از فناوری نانو می توان نانو پوشش های سطح ایمپلنت را جهت افزایش سازگاری با بافت اطراف ایمپلنت گسترش داد.

نانو تکنولوژی یا تکنولوژی مولکولی که به عنوان مهندسی مولکولی هم شناخته می شود که مواد دارای ابعاد نانو ( 1 تا 100 نانومتر) را در بر می گیرد.

با کاربرد نانوتکنولوژی در دندانپزشکی ، جریان جدیدی از دندانپزشکی نانو رو به افزایش است.

با ظهور علم نانو در دندانپزشکی، بسیاری از مواد و روش های دندان را می توان به سطح جدیدی انتقال داد. از جمله ی این ها ایمپلنت های دندان می باشد . معرفی ایمپلنت های مدرن با ظهور brane mark آغاز شد. پس از چند دهه تحقیق بهترین طراحی و مواد با افزایش نرخ بقا و نرخ پایین شکست گسترش یافته است. مهم ترین علل شکست ایمپلنت میزان استخوان اطراف ایمپلنت می باشد. در همین زمینه سطح ایمپلنت و سطح بافت نقش مهمی را ایفا می کنند، با ورد علم نانوتکنولوژی فرصت های جدید برای دستکاری سطوح ایمپلنت ایجاد کرده است .

 

ادامه مطلب ...