دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران, دندان پزشکی تهران, بزگترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بیمارستان دندان پزشکی نوین جدید
دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران, دندان پزشکی تهران, بزگترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بیمارستان دندان پزشکی نوین جدید

ایمپلنت بهترین جایگزین دندان از دست رفته

از بین روش های مختلف برای جایگزینی دندان از دست رفته ایمپلنت بهترین روش است.با کاشت ایمپلنت افراد می توانند به زیبایی ظاهری  دست پیدا کنند.ایمپلنت بسیار شبیه دندان طبیعی انسان است.برای موفقیت  ایمپلنت جراح باید فیکسچر را در موقعیت مناسبی در استخوان فک قرار دهد تا خطر شکست کمتر شود.نتیجه درمان ایمپلنت زمانی ثمربخش می شود که پایه ایمپلنت در جایگاه سه بعدی مناسب و دقیق به کار رود.

 

 ایمپلنت های دندانی، تاریخچه ی طولانی و موفقی در جایگزینی دندان از دست رفته دارند، در دهه اخیر جراحان متخصص ایمپلنت ها را در جایگاه دندان از دست رفته قرار می دهند و نتایج خوبی نیز ارائه شده است، پیشرفت های جدید در حوزه دندانپزشکی این نتایج را از خوب به عالی تغییر خواهد داد.


تکنولوژی جدید ایمپلنت ایمن تر از روش های پیشین

ایمپلنت های دندان چگونه کار می کنند؟

ایمپلنت های دندانی انقلابی را با ایجاد جایگزینی ثابت برای دندان های از دست رفته ایجاد کردند، که بسیار شبیه به دندان های طبیعی می باشد ، ایمپلنت تنها روش درمانی جایگزین دندان از دست رفته، می باشد که دندان را بازسازی می کند، در حالی که سایر روش ها تنها قسمتی از دندان که در دهان نمایان می باشد ، یعنی تاج دندان را بازسازی می کنند، ایمپلنت های دندان در استخوان فک قرار می گیرند ، ایمپلنت های دندان بسیار دندان های طبیعی هستند و ظاهر آن ها بسیار طبیعی است، ایمپلنت ها می توانند جایگزین مناسب برای یک یا چند و یا همه دندان های از دست رفته باشند.

فاکتور مهم در موفقیت ایمپلنت:

به منظور اینکه ایمپلنت ها موفقیت های طولانی مدتی را به همراه داشته باشند، جراح باید آن ها را در محل مناسب در استخوان فک قرار دهد، وقتی ایمپلنت ها در موقعیت های درستی قرار بگیرند، در نتیجه زیبایی و دوام بالایی در طول زندگی به همراه خواهند داشت.

تحقیقات نشان داده که خروجی جراحی زمانی با ظاهری زیبا همراه خواهد بود و عملکردی درست خواهد داشت که ایمپلنت در جای درست و جایگاه سه بعدی مناسب قرار بگیرد.

چگونه پیشرفت تکنولوژی باعث پیشرفت جراحی می شود؟

هدف تکنولوژی ایجاد روش قابل پیش بینی و کارآمد تر در جراحی می باشد،

روش قابل پیش بینی:

به عنوان مثال در روش جراحی قابل پیش بینی، میزان موفقیت افزایش می یابد، و خطر کمتری به جهت ایجاد عوارض و شکست وجود خواهد داشت و نتایج به دست آمده طبیعی خواهد بود.

روش کارآمد:

هیچ شخصی دوست ندارد زمان زیادی را به جهت جایگزینی دندان صرف کند، اما روش کارآمد تنها این روش نیست که زمان کمی برای درمان صرف شود، بلکه این موضوع اهمیت دارد که نتیجه ی جراحی با خونریزی و درد کمتر همراه باشد.

تکنولوژی های جدید دندانپزشکی جهت دستیابی به موفقیت مطلوب:

گرچه میزان موفقیت کاشت ایمپلنت از زمان ورود آن به عرصه ی دندانپزشکی افزایش یافته است، اما قرار دادن ایمپلنت علم دقیقی نیست، همانطور که فناوری های جدید ظاهر شد، دقت قرار گیری ایمپلنت در موقعیت مناسب افزایش یافت ، قرارگیری ایمپلنت در موقعیت دقیق سه بعدی همیشه نیاز به برنامه ریزی گسترده دارد . جراحان دهان در هنگام کاشت ایمپلنت از قالب های جراحی و یا راهنمای جراحی استفاده می کنند ، راهنمای جراحی برای سال های متمادی استاندارد طلایی برای قرار دادن ایمپلنت بوده است، زیرا آن ها روش پیش بینی شده ای را برای قرار دادن ایمپلنت در بهترین موقعیت به عنوان برنامه ریزی پیشگیرانه ارائه داده اند.

دندانپزشکان متعهد هستند که بهترین درمان ها را به بیماران ارائه دهند، زیرا آن ها متعهد به ایمنی، راحتی و موفقیت دراز مدت درمان نیز می باشند.