دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران, دندان پزشکی تهران, بزگترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بیمارستان دندان پزشکی نوین جدید
دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران, دندان پزشکی تهران, بزگترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بیمارستان دندان پزشکی نوین جدید

چگونگی انجام لمینیت دندان ومزایای آن

لمینیت درمانی است که زیبایی منحصر به فردی به صورت فرد می بخشد

لمینیت ترکیبی از پرسلن به علاوه آب است

که شباهت بسیار زیادی به دندان طبیعی انسان دارد

لمینیت طبیعی ترین لبخند را برای شخص به ارمغان می آورد



لمینیت ها جز یکی از روش های برتر ایجاد لبخند و زیبایی ظاهر می شود، لامینیت ها به این علت که باعث تغییر شکل، سایز و رنگ دندان ها می شوند، لبخند های جذاب در انتها به ارمغان می آورند، در این روش به میزان کمی از آماده سازی دندان احتیاج است، (یعنی حدود ۰٫۵ میلیمتر از مینای دندان برش داده می شود، بنابراین جز درمان های محافظه کارانه به حساب می آیند و زمانی که از این نوع درمان استفاده شود، می توان نتیجه گرفت که نتیجه رضایت بخش خواهد بود.

به سادگی می توان اظهار کرد که ونیر لایه نازکی است که برروی سطح دیگری قرار داده می شود ،یعنی برروی روکش نهایی کشیده می شود و ظاهری مانند مینای دندان دارد،

پرسلن ها در دندانپزشکی کاربرد دارند و توسط تکنسین ها ی دندانسازی جهت ساخت روکش های دندانی وبریج ها مورد استفاده قرار می گیرند، در لابراتوارها ترکیبی از پرسلن ها و آب، رنگی شبیه دندان واقعی ایجاد می شود که این موضوع به مهارت تکنسین دندانساز بستگی دارد.

لامینیت از مخلوطی از مواد ساخته شده که طی فرآیند لامینیشن ایجاد می شوند، بر اساس یک مثال ساده، لامینیت مجموعه ای از لایه هاست که توسط فشاروگرما به هم پرس می شوند و یا به هم چسبانده می شود.

ساختار لمینیت دندان به ترکیبی از دندان، سطح باندینگ و مجموعه ونیر بستگی دارد. پوسته ساخته شده به سطحی از دندان که مینای آن تراشیده شده چسبانده می شود و به عنوان لایه زیرین روکش به کار برده می شود.

قبل از اینکه متقاضی طراحی لبخند به نتیجه رضایت بخش خود دست پیدا کند لازم است سلامتی لثه و ساختار دندان به درستی بررسی شود و نوع خنده آنالیز شود:

-دندان ها در بیش ترین یا کمترین حالت معمول هنگام خنده قرار دارند.–

-ساختار مناسبی که برای قرارگیری لمینیت نیاز است وجود دارد یا خیر؟

-لثه و خطوط لثه سلامت کافی را برای به وجود آمدن زیبایی کافی پس از قرارگیری لمینیت دارد.-

ونیرهای لمینیت چه کاری انجام می دهند؟

– ونیرهای لمینیت بهترین راه حل برای از بین بردن فواصل کوچک یا متوسط بین دندان ها می باشد.

– همچنین اصلاح نقص در موقعیت دندان ، رنگ ضعیف، شکل ضعیف، و مشکلاتی نظیر ایراد در اکلوژن نیز به کار برده می شود.

– ونیرهای لامینیت می توانند هنگامی که ایراداتی در شکل دندان مثل شکستگی دندان که بر اثر عاداتی مثل دندان قروچه ایجاد می شود را درمان کنند.

– در نهایت برای آن چه متخصص زیبایی برای آن تلاش می کند محدودیتی وجود ندارد و هدف، ایجاد لبخند زیبا با استفاده از لمینیت دندان می باشد.