دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران, دندان پزشکی تهران, بزگترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بیمارستان دندان پزشکی نوین جدید
دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران

دندان پزشکی جدید تهران, دندان پزشکی تهران, بزگترین کلینیک دندان پزشکی تهران, بیمارستان دندان پزشکی نوین جدید

ویدئو آموزش کاشت دندان در یک جلسه

به تکنیکی از جایگزینی دندان که قابلیت قرار دادن ایمپلنت در همان روز را دارد کاشت دندان در یک جلسه می گویند، با این روش مدت زمان بی دندانی بسیار کوتاه خواهد بود.

کاشت دندان با ایمپلنت جایگزین بسیار مناسبی برای دندان های از بین رفته، دندان هایی که به طور کامل پوسیده شده اند و یا دندان هایی که به شدت آسیب دیده اند می باشند. 

 

دندانپزشکان در سراسر جهان توصیه می کنند که از ایمپلنت دندان می توان، به عنوان جایگزین بسیار مناسب دندان های مصنوعی که نگهداری و مراقبت از آن ها دشوار است استفاده نمود.

کاشت ایمپلنت در یک روز به دندانپزشکان این اجازه را می دهد که در مدت کوتاهی پس از بررسی ساختار استخوان فک، نسبت به گذاشتن ایمپلنت در محل مشخص اقدام کنند. کاشت ایمپلنت به روش سنتی به بیماران اجازه نمی داد که بتوانند در مدت کوتاه پس از قرار گیری ایمپلنت، به راحتی غذا بخورند و بدون مشکل بجوند، اما با تکنیک کاشت دندان ، می توان پس از مدت کوتاهی بدون هیچ مشکلی غذا خورد.

بعضی از مزایای این جراحی عبارتند از : قیمت پایین، حداقل میزان درد، حداقل زمان بهبودی، و نداشتن هیچ گونه عوارضی.

در این نوع جراحی با استفاده از راهنمای جراحی که در لابراتوار دندانسازی از دهان شخص قالب تهیه کرده و آن را می سازند، می توان محل دقیق جراحی را مشخص کرد، در این تکنیک نیازی به برش لثه نیست، خونریزی بسیار اندک است و نیازی به بخیه نیز نمی باشد.

در روز جراحی که ایمپلنت در داخل فک قرار داده می شود، در همان روز بیمار می تواند روکش یا پروتز را نیز در یافت کند ، روکش موقت بلافاصله پس از جراحی به بیمار تحویل داده می شود اما روکش دائمی حدود ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از پایان جراحی و با حضور مجدد بیمار برای بیمار گذاشته می شود،پس از اتمام جراحی بلافاصله بیمار می تواند بدون هیچ مشکلی و یا احساس دردی غذا بخورد و همان روز صاحب دندان شود، یعنی بیمار هیچ زمان بی دندانی را طی نخواهد کرد.